4.–6. detsembril 2013 toimus Lissabonis Euroopa loovusfestival Eurobest. Muljeid jagavad Idea Groupi strateegid Eha Talvist, Kätrin Maidla ja Evelin Eikner.
Sissejuhatuseks võib öelda, et võrreldes paari aasta taguse ajaga ei tule enam esinejad/loovjuhid lavale selleks, et näidata, kui pööraselt hullud nad on või kui vingeid reklaame nad on teinud, vaid esitletakse kommunikatsioonitegevuse põhjuseid, eesmärke, tulemusi ning analüüsitakse, antakse näpunäiteid tulevikuks, räägitakse ebaõnnestumistest. Ja see – teiste kogemustest õppimine – on ikka väga põnev.
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.