12. detsember 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eurobest 2013: Vaprad ideed vajavad vaprat klienti ja vaprat agentuuri

4.–6. detsembril 2013 toimus Lissabonis Euroopa loovusfestival Eurobest. Muljeid jagavad Idea Groupi strateegid Eha Talvist, Kätrin Maidla ja Evelin Eikner.

Sissejuhatuseks võib öelda, et võrreldes paari aasta taguse ajaga ei tule enam esinejad/loovjuhid lavale selleks, et näidata, kui pööraselt hullud nad on või kui vingeid reklaame nad on teinud, vaid esitletakse kommunikatsioonitegevuse põhjuseid, eesmärke, tulemusi ning analüüsitakse, antakse näpunäiteid tulevikuks, räägitakse ebaõnnestumistest. Ja see – teiste kogemustest õppimine – on ikka väga põnev.

Vaprad ideed vajavad vaprat klienti ja vaprat agentuuri

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700