Autor: Silja Oja • 10. detsember 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ragn-Sellsi juht Rain Vääna: Arenguvestlus on teekonna planeerimine

Ragn-Sellsi juht Rain Vääna rääkis täna Tallinnas toimunud Äripäeva Psühholoogiakonverentsil arenguvestluste uutest väljakutsetest. "Kui sa ennast kolleegidega suheldes kehvasti tunned, siis ole eriti tähelepanelik – just siis sa õpid midagi!" soovitas tippjuht.

Eesti ettevõtete juhid arvavad, et nad on väga head, aga töötajate arvates on veel pikk tee minna. Ootused on juhtidele suured. Mida teha selleks, et head tulemused oleksid meie pingutuste loomulik tagajärg ja mitte stressiga saavutatud erandid?

Juhi ülesanne ei ole allutada ega ainult tulemusi nõuda. Rain Vääna rääkis, miks ta 6 aastat tagasi ise muutuma hakkas ja kuidas temast sai tippjuht, kes tahab oma inimesi arendada. Aastaid tagasi, algaja juhina oli Rain Vääna kuri, miks tal ei ole inimestega tööl vedanud. Siis sai ta aru, et see, mida tema juhina teeb, peegeldub selles, mida ta töötajad teevad. Sul ei ole õigust nõuda teistelt, mida sa endalt ei suuda nõuda.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700