Autor: Silja Oja • 22. november 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

EAS peatas laulvate Matrjoškadega kampaania

Päev peale Best Marketingis ilmunud kriitilist artiklit olid Vene turiste laulvate Matrjoškade ja sõnumiga "????? ? ??????? ??? ??? ? 75 ??????!" Eestisse kutsuvad EASi reklaamklipid YouTube'ist maha võetud. Kommenteerib EASi turundus- ja kommunikatsiooniüksuse töötaja Jürg Samel.

Päev peale Best Marketingis ilmunud artiklit "Welcome to Estonia – not SO positively surprising?" olid Vene turiste laulvate Matrjoškade ja sõnumiga "????? ? ??????? ??? ??? ? 75 ??????!" Eestisse kutsuvad reklaamklipid YouTube'ist maha võetud.

Best Marketingi küsimusele, miks EASi tänavune kampaania Venemaa suunas just selline tehtud sai, vastas EASi turundus- ja kommunikatsiooniüksuse töötaja Jürg Samel: "Tegemist on veebikampaaniaga, mis annab loomingulisele meeskonnale vabamad käed kui näiteks telekampaania. Arvestades sihtgruppi – noored ja uljad – kellele see kampaania sai suunatud, otsustati valida ka tavapärasest vähem konservatiivne lahendus.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700