• 14.11.13, 13:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Imeline Ajalugu enimostetud kuukiri

Tänavu esimesel poolaastal said Äripäeva ajakirjad Imeline Ajalugu ja Imeline Teadus taas kuukirjade läbimüügi pingereas kaksikvõidu.
Käibe järgi oli Imeline Ajalugu enimostetud kuukiri ja Imeline Teadus teisel kohal. Sama seis oli 2012. aasta esimesel ja teisel poolaastal ning suure tõenäosusega saab nii olema ka tänavu teisel poolaastal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele