Autor: Silja Oja • 14. november 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Imeline Ajalugu enimostetud kuukiri

Tänavu esimesel poolaastal said Äripäeva ajakirjad Imeline Ajalugu ja Imeline Teadus taas kuukirjade läbimüügi pingereas kaksikvõidu.

Käibe järgi oli Imeline Ajalugu enimostetud kuukiri ja Imeline Teadus teisel kohal. Sama seis oli 2012. aasta esimesel ja teisel poolaastal ning suure tõenäosusega saab nii olema ka tänavu teisel poolaastal.

Huvitavat: ajakiri Tiiu on läinud mööda Cosmopolitanist ja Naistelehe Nipiraamatust ehk teisisõnu oli 60+ segment seni katmata. Oma positsioone on ära andnud National Geographic, kelle üksikmüük oli alguses brändi suure tuntuse tõttu väga võimas. Uued tulijad (Mari, Maret, Jamie) on jõuliselt tabelisse trüginud, huvitav on vaadata, milliseks kujunevad jõuvahekorrad teisel poolaastal.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700