• 13.11.13, 10:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Trendid trükimeedia turul: 2014 tuleb põnev aasta!

- Postimees ja Äripäev usuvad paberlehe reklaami kasvu- Ajakirjadel tuleb kasvu aasta- Digiväljaannete tellijate turg saab jalad alla- Mis saab Päevalehest?Arvamust avaldavad suuremate kirjastajate juhid ja reklaamijuhid: Jaanus Lillenberg (Postimees), Art Lukas (Eesti Ajalehed), Tõnu Väät (Ajakirjade Kirjastus) ja Asso Laido (Äripäev).
Küsimustele vastavad suuremate kirjastajate juhid ja reklaamijuhid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele