Reklaamiagentuur Hunt viib koostöös Eluliini ja Eesti Naisjuristide Liiduga läbi sotsiaalkampaania "Naine ei ole kaup!". Teemaks on seksiostu keelustamine Eestis. 18. oktoobril toimub Tammsaare pargis Euroopa inimkaubanduse vastase võitluse päeva tähistamine flash mobiga - inimesed kannavad seljas seljas pappkaste, millel on kleebised, et Naine ei ole kaup.
Reklaamiagentuur Hunt mõtles välja kampaania ideestiku, slogani ja logo ning teostas kodulehe alamlehe, üleskutse riigikogulastele, flaierid linna peal jagamiseks, kus ühel pool sõnum ja teisel pool 50-eurone rahatäht, roll-upid üritusele ja pappkastid kleebistega, milles esinetakse Tammsaare pargis Euroopa inimkaubanduse vastase võitluse päeva tähistamise flash mobil (inimesed kannavad seljas seljas pappkaste, millel on kleebised, et Naine ei ole kaup). Kõik on tehtud papile ja musta trükiga, rääkis reklaamiagentuuri Hunt juht Lee Murrand. Samuti nõustas agentuur kampaania tellijat pressiteate kirjutamisel ja informatsiooni levitamisel.
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.