• 17.10.13, 10:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kampaania: Naine ei ole kaup!

Reklaamiagentuur Hunt viib koostöös Eluliini ja Eesti Naisjuristide Liiduga läbi sotsiaalkampaania "Naine ei ole kaup!". Teemaks on seksiostu keelustamine Eestis. 18. oktoobril toimub Tammsaare pargis Euroopa inimkaubanduse vastase võitluse päeva tähistamine flash mobiga - inimesed kannavad seljas seljas pappkaste, millel on kleebised, et Naine ei ole kaup.
Reklaamiagentuur Hunt mõtles välja kampaania ideestiku, slogani ja logo ning teostas kodulehe alamlehe, üleskutse riigikogulastele, flaierid linna peal jagamiseks, kus ühel pool sõnum ja teisel pool 50-eurone rahatäht, roll-upid üritusele ja pappkastid kleebistega, milles esinetakse Tammsaare pargis Euroopa inimkaubanduse vastase võitluse päeva tähistamise flash mobil (inimesed kannavad seljas seljas pappkaste, millel on kleebised, et Naine ei ole kaup). Kõik on tehtud papile ja musta trükiga, rääkis reklaamiagentuuri Hunt juht Lee Murrand. Samuti nõustas agentuur kampaania tellijat pressiteate kirjutamisel ja informatsiooni levitamisel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate “The Floor” avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele