• 10.10.13, 11:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

TV3 edulugu jätkub

TV3 kevadine edulugu jätkub sügisel veelgi hoogsamalt. TV3 möödus kevadel Kanal 2st hetkel, kui alustas „Su nägu kõlab tuttavalt“ esimene hooaeg. Nüüd, mil esitletud sai suurshow teise hooaja avaepisood, on TV3 hõivanud reklaamiostjate hulgas populaarseimas sihtrühmas „Kõik 18-49“ taas esikoha. TV3 on Eestis 40% turuosa.
Meedia- ja reklaamimaailmas on kätte jõudnud aasta olulisim periood. Telekanalid teevad suuri investeeringuid televaatajate tähelepanu võitmiseks, kliendid koostavad järgmise aasta turunduseelarveid ning meediaagentuurid peavad läbirääkimisi, et oma klientidele võimalikult head tingimused välja võidelda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele