10. oktoober 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

TV3 edulugu jätkub

TV3 kevadine edulugu jätkub sügisel veelgi hoogsamalt. TV3 möödus kevadel Kanal 2st hetkel, kui alustas „Su nägu kõlab tuttavalt“ esimene hooaeg. Nüüd, mil esitletud sai suurshow teise hooaja avaepisood, on TV3 hõivanud reklaamiostjate hulgas populaarseimas sihtrühmas „Kõik 18-49“ taas esikoha. TV3 on Eestis 40% turuosa.

Meedia- ja reklaamimaailmas on kätte jõudnud aasta olulisim periood. Telekanalid teevad suuri investeeringuid televaatajate tähelepanu võitmiseks, kliendid koostavad järgmise aasta turunduseelarveid ning meediaagentuurid peavad läbirääkimisi, et oma klientidele võimalikult head tingimused välja võidelda.

2013 on olnud telemaastikul viimastest aastatest oluliselt erinev. Masujärgsetel aastatel turuliidri positsiooni hoidnud Kanal 2 sai kevadel troonilt tõugatud, lisaks on konkurentkanal koos oma sõsarkanalitega saanud uued omanikud.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700