Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
TV3 edulugu jätkub
TV3 kevadine edulugu jätkub sügisel veelgi hoogsamalt. TV3 möödus kevadel Kanal 2st hetkel, kui alustas „Su nägu kõlab tuttavalt“ esimene hooaeg. Nüüd, mil esitletud sai suurshow teise hooaja avaepisood, on TV3 hõivanud reklaamiostjate hulgas populaarseimas sihtrühmas „Kõik 18-49“ taas esikoha. TV3 on Eestis 40% turuosa.
Meedia- ja reklaamimaailmas on kätte jõudnud aasta olulisim periood. Telekanalid teevad suuri investeeringuid televaatajate tähelepanu võitmiseks, kliendid koostavad järgmise aasta turunduseelarveid ning meediaagentuurid peavad läbirääkimisi, et oma klientidele võimalikult head tingimused välja võidelda.
2013 on olnud telemaastikul viimastest aastatest oluliselt erinev. Masujärgsetel aastatel turuliidri positsiooni hoidnud Kanal 2 sai kevadel troonilt tõugatud, lisaks on konkurentkanal koos oma sõsarkanalitega saanud uued omanikud.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.