Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ajakiri Kaja toob Eestisse maailma kommunikatsioonitipud
Novembris toimub ajakirja Kaja esimene suurem kommunikatsioonikonverents - täpsemalt Kaja mõttekoda, mis toob Eestisse mitmed maailma selle ala tipptegijad. Loe intervjuud ajakirja peatoimetaja Annela Laaneotsaga.
Kas ja kui palju on Eesti esimene kommunikatsiooniajakiri Kaja täitnud neid eesmärke, mis eelmisel sügisel meediaturule tulles said püstitatud?
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.