• 13.09.13, 13:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Danske Bank otsib turundusanalüütikut

Kandideerimise tähtaeg on 22. september.
Kuulume ühte Põhjamaade suurimasse panganduskontserni Danske Bank Group, mis teenindab enam kui 5 miljonit eraisikust klienti ning omab arvestatavat turuosa ettevõtete, institutsioonide ja avaliku sektori teenindamises. Tahame olla usaldusväärseim finantspartner ja pakkuda oma klientidele asjatundlikku nõu ning  luua neile parimad võimalikud tingimused õigete finantsotsuste tegemiseks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele