Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Repliik: Joome poole vähem - Eesti heaks
Loosungite aeg on tagasi. Kuigi selle kampaania välireklaam võidab kuldmuna, sest on loetav, ei ole sellise sõnumiga reklaam mõjus. Ei saa olla.
"Eesti heaks" on ikka päris elukauge hüüe Majaka tn trammipeatuses, sest see kõlab nagu järjekordne tühi poliitreklaam. Hakkame vaidlema, aga kokku on see maitse asi, kuidas sellise loosungi mõju hindama hakatakse.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“