Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Loomisel on Eesti esimene business-to-business meediaagentuur
Sügisel alustab tegevust Eesti esimene spetsiaalselt äriklientidele suunatud meedialahendusi pakkuv B2B Agentuur. Ettevõtte põhitegevuseks on otsustajatele suunatud meedia planeerimine, lisaks mitmed ärikliendi turunduse tugiteenused.
"Äriklientidele suunatud meedia planeerimine nõuab nii ettevõtte, toote kui ka klientide paremat tundmist võrreldes eratarbijatele suunatud reklaamiga, lisaks on suurem roll suhtepõhistel kontaktidel. Mitte alati ei ole b2b reklaam mõõdetav traditsiooniliste tulemusnäidikutega. Just kogemusi b2b toodete reklaamiturul tuleb pidada uue meediaagentuuri peamiseks eeliseks. Meie otsused põhinevad kindlasti uuringutel ja standardsetel mõõdikutel, samas suudame vajadusel mõelda ka nii-öelda out-of-the-box ning pakkuda välja just konkreetsele kliendile sobivaid ideid" ütles B2B Agentuuri looja Mart Maidessoo.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.