Autor: Silja Oja • 28. juuni 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Loomisel on Eesti esimene business-to-business meediaagentuur

Sügisel alustab tegevust Eesti esimene spetsiaalselt äriklientidele suunatud meedialahendusi pakkuv B2B Agentuur. Ettevõtte põhitegevuseks on otsustajatele suunatud meedia planeerimine, lisaks mitmed ärikliendi turunduse tugiteenused.

Ettevõtte loomise taga seisavad kolm b2b reklaami- ja turunduskogemuse ning majandusharidusega noort inimest, kelle hinnangul nõuab järjest mitmekesisemaks muutuv reklaamiturg senisest paremaid lahendusi just business-to-business toodete ja teenuste turundamiseks.

"Äriklientidele suunatud meedia planeerimine nõuab nii ettevõtte, toote kui ka klientide paremat tundmist võrreldes eratarbijatele suunatud reklaamiga, lisaks on suurem roll suhtepõhistel kontaktidel. Mitte alati ei ole b2b reklaam mõõdetav traditsiooniliste tulemusnäidikutega. Just kogemusi b2b toodete reklaamiturul tuleb pidada uue meediaagentuuri peamiseks eeliseks. Meie otsused põhinevad kindlasti uuringutel ja standardsetel mõõdikutel, samas suudame vajadusel mõelda ka nii-öelda out-of-the-box ning pakkuda välja just konkreetsele kliendile sobivaid ideid" ütles B2B Agentuuri looja Mart Maidessoo.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700