20. juuni 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti noored võistlesid Cannes'i maailma suurimal loovusfestivalil

Cannes'is eelmisel nädalal avatud maailma suurimal loovusfestivalil esindasid noortekonkursi Young Lions Print kategoorias Eestit kaks noort Kuldmuna võitjat.

Juba kuuekümnendat korda saavad Cannes´is kokku maailma turunduse, reklaami, kommunikatsioni, disaini ja infotehnoloogia tipud. Sel aastal on kohal 12 000 esindajat enam kui 90 riigist. Tänu selle aasta aprillis toimunud Eesti Reklaamiagentuuride Liidu loovkonkursi „Kuldmuna“ noortekategooria võidule ja Suure Pesamuna auhinnale, said Piia Tammelo ja Liis Todesk võimaluse sõita Cannes'i osalema Cannes Lionsi noortekonkursil print kategoorias – Young Lions Print.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700