• 20.06.13, 15:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti noored võistlesid Cannes'i maailma suurimal loovusfestivalil

Cannes'is eelmisel nädalal avatud maailma suurimal loovusfestivalil esindasid noortekonkursi Young Lions Print kategoorias Eestit kaks noort Kuldmuna võitjat.
Juba kuuekümnendat korda saavad Cannes´is kokku maailma turunduse, reklaami, kommunikatsioni, disaini ja infotehnoloogia tipud. Sel aastal on kohal 12 000 esindajat enam kui 90 riigist. Tänu selle aasta aprillis toimunud Eesti Reklaamiagentuuride Liidu loovkonkursi „Kuldmuna“ noortekategooria võidule ja Suure Pesamuna auhinnale, said Piia Tammelo ja Liis Todesk võimaluse sõita Cannes'i osalema Cannes Lionsi noortekonkursil print kategoorias – Young Lions Print.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele