Autor: Silja Oja • 12. juuni 2013
Ainult tellijatele

Case study: "Kui jood, ära uju"

Miks valis Päästeamet oma tänavuse kampaania tooniks Tujurikkuja huumori, mitte šokireklaami? Päästeameti riskikommunikatsiooni ekspert Annika Koppel: "Üks suurim šokireklaamide puudus on see, et kiire märgatavuse järel langeb nende mõju järsult. Eemaletõukav kontseptsioon tekitab pigem vastumeelsust ja ignoreerimist ning sõnum jääb tahaplaanile. See on täiesti loomulik reaktsioon ja selle vältimiseks oleme oma veeohutussõnumit püüdnud esitada nii, et sihtgrupp sellest mööda ei vaataks." Loe Päästeameti kampaania "Kui jood, ära uju" case study!

Vaata kampaania "Kui jood, ära uju!" klippe: "Purjusujuja Ott Padujärve treeninglaagris" ja "Purjusujumise treeninglaager"

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700