Silja Oja • 12 juuni 2013
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Case study: "Kui jood, ära uju"

Miks valis Päästeamet oma tänavuse kampaania tooniks Tujurikkuja huumori, mitte šokireklaami? Päästeameti riskikommunikatsiooni ekspert Annika Koppel: "Üks suurim šokireklaamide puudus on see, et kiire märgatavuse järel langeb nende mõju järsult. Eemaletõukav kontseptsioon tekitab pigem vastumeelsust ja ignoreerimist ning sõnum jääb tahaplaanile. See on täiesti loomulik reaktsioon ja selle vältimiseks oleme oma veeohutussõnumit püüdnud esitada nii, et sihtgrupp sellest mööda ei vaataks." Loe Päästeameti kampaania "Kui jood, ära uju" case study!

Vaata kampaania "Kui jood, ära uju!" klippe: "Purjusujuja Ott Padujärve treeninglaagris" ja "Purjusujumise treeninglaager"

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com