• 10.05.13, 14:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Muudatused MediaComis: Janeck Uibo lahkub, uus juht on Olga Peresild

Janeck Uibo selgitab, miks ta peale 16 aastat enda loodud agentuurist lahkub: "Miks? Aus vastus on see, et ma olen põlenud heleda leegiga ja andnud endast kõik. Vajan puhkust."
1. aprillil postitasime MediaComi Facebooki lehele uudise, et ma lahkun MediaCom Eesti juhi kohalt, asun tööle EMEA regiooni asepresidendina ja minu uus ametinimetus on Head of Freshness! Igas naljas on teatud annus tõtt. Ma lahkun MediaComist ja Trendmark OÜ-st. Jään mõneks ajaks koju. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele