Autor: Silja Oja • 2. mai 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Saku hakkas tootma uudset õllekokteili

Aprilli keskel alustas Saku Õlletehas õunamaitselise õllekokteili Kiss Appledog tootmist, mille maitses võib leida nii siidrile kui ka õllele iseloomulikke noote. Pakendi kujundas uuele joogile reklaamiagentuur The Division.

Uus lahja alkohoolne jook Kiss Appledog ei ole otseselt võrreldav ühegi Saku senises tooteportfellis oleva joogiga, vaid toob turule uudse joogivaliku. Pakendi kujundas uuele joogile reklaamiagentuur The Division.

„Oleme ise samuti põnevil, kuidas inimesed uue joogi vastu võtavad,“ ütles Saku Õlletehase turundusdirektor Kadri Ärm. „Eesti tarbija on oma hoiakutelt väga uuendusmeelne ja samas ka heas mõttes nõudlik, see paneb meid tootjana pidevalt uuendustega tööd tegema.“

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700