• 29.04.13, 11:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uued tuuled Eesti Riikliku Sümfooniaorkestri kommunikatsioonis

Eesti Rahvusorkestri staatust kandva Eesti Riikliku Sümfooniaorkestri direktor Kadri Tali ja reklaamiagentuuri Ecwador tegevjuht Heily Aavik sõlmisid koostöölepingu, mille eesmärgiks on ERSO visuaalsete kommunikatsiooniväljundite uuendamine.
Lepingu kohaselt töötab agentuur Ecwador ERSOle sügisel algavaks 87. hooajaks välja uue visuaalse kommunikatsioonikeele, mille  eesmärgiks on senisest selgemini väljendada ERSO olemust, tegevusala ja strateegiat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele