Autor: Silja Oja • 29. aprill 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Uued tuuled Eesti Riikliku Sümfooniaorkestri kommunikatsioonis

Eesti Rahvusorkestri staatust kandva Eesti Riikliku Sümfooniaorkestri direktor Kadri Tali ja reklaamiagentuuri Ecwador tegevjuht Heily Aavik sõlmisid koostöölepingu, mille eesmärgiks on ERSO visuaalsete kommunikatsiooniväljundite uuendamine.

Lepingu kohaselt töötab agentuur Ecwador ERSOle sügisel algavaks 87. hooajaks välja uue visuaalse kommunikatsioonikeele, mille  eesmärgiks on senisest selgemini väljendada ERSO olemust, tegevusala ja strateegiat.

ERSO direktor Kadri Tali kommenteerib ümberkorraldusi nii: „ERSO hõlmab Eesti kultuuriruumis asendamatut kohta, seega on kõik orkestri identiteediga seonduv ülimalt tähtis. Meie jaoks oli oluline, et Ecwador kommunikatsioonipartnerina mõtleb meiega ühel lainel ja suudab pakkuda uudseid ideid.“

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700