• 15.04.13, 14:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case Study: Solaris Skyfall - Elu nagu filmis

Kuidas Solarise sünnipäeva tähistamine ja filmi "Skyfall" esilinastus 2012. aasta sügisel üheks integreeritud kampaaniaks liideti ning millised olid tulemused, räägib Solaris Keskuse turundusjuht Georgi Viies.
Solarise Skyfall kampaania nomineeriti tänavu reklaamikategooria 15 finalisti hulka rahvusvahelise kaubanduskeskuste organisatsiooni ICSC poolt korraldataval Solal European Marketing Awards 2013 konkursil, millest võttis kokku osa 229 tööd. Siinkohal kampaaniast lähemalt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.03.25, 16:37
Wasa Resort: luksuslik sündmuskoht, mis pakub enamat kui spaapuhkust
Pärnu kauni rannapromenaadi ääres asuv Wasa Resort on midagi enamat kui lihtsalt spaahotell – see on peidetud pärl, kus saab korraldada nii unustamatuid sündmusi kui ka veeta luksuslikku puhkust. Meie elegantne ja mitmekülgne keskkond sobib ideaalselt suurejooneliste ettevõtteürituste, klassikaliste seminaride ning inspireerivate koosviibimiste jaoks, mida saab ühendada lõõgastava spaapuhkusega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele