15. aprill 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Case Study: Solaris Skyfall - Elu nagu filmis

Kuidas Solarise sünnipäeva tähistamine ja filmi "Skyfall" esilinastus 2012. aasta sügisel üheks integreeritud kampaaniaks liideti ning millised olid tulemused, räägib Solaris Keskuse turundusjuht Georgi Viies.

Solarise Skyfall kampaania nomineeriti tänavu reklaamikategooria 15 finalisti hulka rahvusvahelise kaubanduskeskuste organisatsiooni ICSC poolt korraldataval Solal European Marketing Awards 2013 konkursil, millest võttis kokku osa 229 tööd. Siinkohal kampaaniast lähemalt.

Idee:

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700