• 15.04.13, 14:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case Study: Solaris Skyfall - Elu nagu filmis

Kuidas Solarise sünnipäeva tähistamine ja filmi "Skyfall" esilinastus 2012. aasta sügisel üheks integreeritud kampaaniaks liideti ning millised olid tulemused, räägib Solaris Keskuse turundusjuht Georgi Viies.
Solarise Skyfall kampaania nomineeriti tänavu reklaamikategooria 15 finalisti hulka rahvusvahelise kaubanduskeskuste organisatsiooni ICSC poolt korraldataval Solal European Marketing Awards 2013 konkursil, millest võttis kokku osa 229 tööd. Siinkohal kampaaniast lähemalt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele