Autor: Silja Oja • 8. märts 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Turundustegu ja Turundustiim auhindade autoriks on Ivo Lill

Aasta Turundustegu 2012 ja Aasta Turundustiim 2012 klaasskulptuuridest auhindade autoriks on ka tänavu Eesti üks parimaid klaasikunstnikke Ivo Lill.

Aasta Turundustegu 2012 finalistide ettekandeid näeb 13. märtsil turunduskonverentsil Password, kus selgub Grand Prix võitja, kes saab auhinnaks Ivo Lille klaasskulptuuri.

Aasta Turundustiim 2012 tiitli ja auhinna võidab ettevõte, kes Best Marketingi poolt Eesti loov-, meedia, üritusturundus- ja digiagentuuride juhtide ja loovjuhtide seas läbi viidava uuringu põhjal enim hääli kogub. Best Marketing kogub küsitluse käigus arvamusi, millise ettevõtte turundustiimi tegevus 2012. aastal kõige enam professionaalsusega silma paistis. Igal vastajal palutakse nimetada kolm silmapaistvat turundustiimi. Võitja saab auhinna Passwordi laval 13. märtsil.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700