12. veebruar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Lauri Tikerpe: Intriigi pole vaja karta. Rumalust on vaja karta. Ja argust.

Aasta 2012 silmapaistvamate turundustegude teemal avaldab arvamust reklaamiagentuuri Taevas Ogilvy loovjuht Lauri Tikerpe.

Ma loodan, et möödunud aasta turunduse parimat osa ma veel näen. Ma pean eelkõige silmas filigraanselt ja inspireerivalt viimistletud sisuloomet, mis tarbides tundub nii loomulik ja omane, et tihti ei tulegi pähe seda turunduse alla liigitada. Ja mis saavutab oma mõju ning suuruse alles mõni aeg hiljem. Pühendumist nõudev protsess, mis võib nii mõnegi 30-sekundi kalambuurikangelase võhmale võtta.

Tore oli näha, et moesõna “storytelling” oli jõudnud paljude turundajate ning kommunikatsiooniinimeste verbaalsesse arsenali. Samas oli aga natuke tunda, et päris täpselt ei teadnud keegi, kuidas seda imelooma taltsutada ja kui tõsist tööd see enda, oma brändi ja toote kallal tegelikult tähendab. Aga küllap saab pajatamiskunst saab siingi hoo sisse. Ja loodetavasti sisutihedalt.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700