• 12.02.13, 10:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lauri Tikerpe: Intriigi pole vaja karta. Rumalust on vaja karta. Ja argust.

Aasta 2012 silmapaistvamate turundustegude teemal avaldab arvamust reklaamiagentuuri Taevas Ogilvy loovjuht Lauri Tikerpe.
Ma loodan, et möödunud aasta turunduse parimat osa ma veel näen. Ma pean eelkõige silmas filigraanselt ja inspireerivalt viimistletud sisuloomet, mis tarbides tundub nii loomulik ja omane, et tihti ei tulegi pähe seda turunduse alla liigitada. Ja mis saavutab oma mõju ning suuruse alles mõni aeg hiljem. Pühendumist nõudev protsess, mis võib nii mõnegi 30-sekundi kalambuurikangelase võhmale võtta.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 07.05.25, 11:22
Vičiunai otsib müügimeeskonna juhti
Kandideerimise tähtaeg: 18.05.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele