Autor: Silja Oja • 24. jaanuar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Milline oli 2012. aasta silmapaistvaim turundustegu? (osa I)
Mis jäi meelde turundusaastast 2012? Best Marketing alustab turundusekspertide arvamuste avaldamist. Esimeses osas avaldame Igor Baturini (Creatum), Katri Keremi (EBS), Jüri Kriisemanni (EMT) ja Tõnu Kõva (Age McCann) arvamused.
Palusime nimetada kampaaniaid ning toote- või teenuse lansseerimisi koos põhjendustega, miks need silma jäid ja märkimist väärt on. Esimeses osas avaldame Igor Baturini (Creatum), Katri Keremi (EBS), Jüri Kriisemanni (EMT) ja Tõnu Kõva (Age McCann) arvamused.
Täpsustuseks: tegu on arvamusavaldustega, ametliku Aasta Turundustegu 2012 valib konkursile esitatud tööde põhjal ekspertžürii. Võitja selgub Aasta Turundussündmusel Password 13. märtsil 2013 Tallinnas Coca-Cola Plazas.