• 24.01.13, 11:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Milline oli 2012. aasta silmapaistvaim turundustegu? (osa I)

Mis jäi meelde turundusaastast 2012? Best Marketing alustab turundusekspertide arvamuste avaldamist. Esimeses osas avaldame Igor Baturini (Creatum), Katri Keremi (EBS), Jüri Kriisemanni (EMT) ja Tõnu Kõva (Age McCann) arvamused.
Palusime nimetada kampaaniaid ning toote- või teenuse lansseerimisi koos põhjendustega, miks need silma jäid ja märkimist väärt on. Esimeses osas avaldame Igor Baturini (Creatum), Katri Keremi (EBS), Jüri Kriisemanni (EMT) ja Tõnu Kõva (Age McCann) arvamused.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele