Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kuidas testida bännereid
Mediabrands Digitali tegevjuht Erki Heinsaar kirjutab online reisipoe CWTonline.ee avakampaania näitel, kuidas tegelikult ei ole vahet, kas su allahindlus on 10% suurem või väiksem, kuna kampaania tulemuslikkust saab hoopis lihtsamate meetmetega kordades mõjutada. Kommenteerib ka CWT Estonia turundusjuht Hiie Aru.
Oma töös näeme, et tihti panustavad kliendid ja agentuurid väga palju aega ja närve, et meediakanalitelt võimalikult soodsad tingimused välja kaubelda. Ühest küljest on see mõistlik ja nii peakski olema, samas leidub vahendeid, kuidas kampaania mõju ja tulemuslikkust oluliselt suuremal määral mõjutada.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]