• 12.12.12, 10:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

2013. aastal turunduseelarved ei kasva

Hando Sinisalu Best Marketingist uuris mitmete Eesti suurettevõtete turundusjuhtidelt nende arvamust selle kohta, millised muutused toimuvad turundustegevuses aastal 2013. Loe, mida rääkisid AS Tere turundusdirektor Alar Pink, Tallinna Kaubamaja turundusdirektor Anne-Liis Ostov, EMT Turunduskommunikatsiooni osakonna juhataja Anne Muldme, Danske Banki turundus- ja kommunikatsioondirektor Anneli Rõuk ning Nordea Panga turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Piret Reinson.
Nordea Panga turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Piret Reinson:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele