• 04.09.12, 15:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Digiaasta 2012: mobiilsed veebid, sotsiaalmeedia vaimustuse jahtumine ja e-äri

Enne digitaalturunduse aastasündmust Best Internet 2012 uurisime mitmete Eesti digiturunduse ekspertide käest, millised on nende arvates olnud viimase aasta jooksul Eesti digitaalturunduse peamised arengud. Loe, mida vastasid Priit Kallas, Hanno Kindel, Erkki Markus, Kaupo Kalda, Riho Pihelpuu, Viljo Vabrit ja Timo Porval.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele