Autor: Silja Oja • 16. august 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Mobiilne rakendus on nagu kliendikaart mobiilis

Flymont hakkab pakkuma mobiililahendusi. Intervjuu Flymont Mobile’i juhi Rode Luhaäärega. Loe, millal peaks ettevõte tegema omale mobiilse rakenduse ehk app’i, millal piisab veebi optimeerimisest mobiili jaoks?

Millised on praegu trendid mobiilimaailmas?

Seda, kuhu maailm läheb, näeme juba hetkel. Huvitav jälgida Eestis toimuvat. Meie alustasime mobiilsetele lahendustele mõtlemisega üle aasta tagasi. Nüüd oleme jõudnud punkti, kus kasutajate kaasamine läbi kvaliteetse mobiilse lahenduse on osutunud tugevaks konkurentsieeliseks. Seda muidugi ka seetõttu, et konkurents on hetkel väike.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700