Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Mobiilne rakendus on nagu kliendikaart mobiilis
Flymont hakkab pakkuma mobiililahendusi. Intervjuu Flymont Mobile’i juhi Rode Luhaäärega. Loe, millal peaks ettevõte tegema omale mobiilse rakenduse ehk app’i, millal piisab veebi optimeerimisest mobiili jaoks?
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.