• 11.05.12, 10:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

TNS Emor: pool Eesti internetikasutajatest käib igapäevaselt sotsiaalvõrgustikes

TNS Emori uuringuekspert Lele Aak tutvustas 9. mai Best Marketing Clubis uuringut Digital Life, kust selgus, et 46% Eesti internetikasutajatest käib igapäevaselt sotsiaalvõrgustikes. Eesti elanikud on internetis pigem lugejad kui sõnavõtjad.
TNS Emori uuringuekspert Lele Aak

Seotud lood

Töökuulutused
  • 17.03.25, 17:56
Salvest otsib kategooriajuhti
Kandideerimise tähtaeg: 31.03.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele