Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
TNS Emor: pool Eesti internetikasutajatest käib igapäevaselt sotsiaalvõrgustikes
TNS Emori uuringuekspert Lele Aak tutvustas 9. mai Best Marketing Clubis uuringut Digital Life, kust selgus, et 46% Eesti internetikasutajatest käib igapäevaselt sotsiaalvõrgustikes. Eesti elanikud on internetis pigem lugejad kui sõnavõtjad.
TNS Emori uuringuekspert Lele Aak
Digital Life on ülemaailmne uuring, mis viidi läbi 60 riigis ning milles osales rohkem kui 70 000 vastajat. Lele andis ülevaate, kes ning milliste hoiakute ja suhtumistega on digitaalmaastikul seiklevad inimesed – milliste valikute, motivaatorite ning võimalustega nad igapäevaselt kokku puutuvad ning kas Eesti internetikasutaja pigem sarnaneb käitumiselt ja tarbimiselt teiste riikide veebikasutajatega või või erineb neist.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.