Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
TNS Emor: pool Eesti internetikasutajatest käib igapäevaselt sotsiaalvõrgustikes
TNS Emori uuringuekspert Lele Aak tutvustas 9. mai Best Marketing Clubis uuringut Digital Life, kust selgus, et 46% Eesti internetikasutajatest käib igapäevaselt sotsiaalvõrgustikes. Eesti elanikud on internetis pigem lugejad kui sõnavõtjad.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]