Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Nalja müüt reklaamis
Reklaamipause vaadates näeb, et tihti kasutavad turundajad oma toote või teenuse reklaamimiseks huumorit. Ilmekas näide huumori väärkasutamise kohta on hiljuti eetris olnud Kaubamaja naiste- ja lasteosakonna kampaania, kirjutab reklaamiagentuuri Rakett strateegiajuht Siim Pütsepp.
Üldine reklaamklipi motoorika on järgmine: klipp koosneb kahest osast: esmalt sketš ning seejärel toote nimetamine või tutvustus. Nende kahe omavaheliseks „sillaks“ on slogan, mis teeb puändi mõistetavaks ja samas kommunikeerib tarbijale lubadust või ostule apelleerivat hüüatust.
Huvitav, et mujal elus ei müüda naljaga midagi peale nalja. Tööintervjuule minnes ei palgata seda, kes parima anekdoodi räägib. Parim uudistesaade ei ole naljakas uudistesaade. Riigikogus ei ole ainult naljamehed. Ostetuim diivan ei ole naljakas diivan. Jne.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.