Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Selgusid Kuldmuna 2012 finalistid
Loovkommunikatsiooni konkursi Kuldmuna 2012 finalistid on selgunud. 125-st telereklaami kategoorias esitatud tööst jõudis finaali 16 tööd, neist 6 Utopia, 4 Taevas Ogilvy ja 3 Kontuur Leo Burnetti omad. Võitjad kuulutatakse välja 17. mail.
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.