Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Riho Pihelpuu: sageli takistab äri hea sisu puudumine veebis
„Tihti tullakse meie jutule sooviga teha uus koduleht, luua sellele uus kujundus või administreerimisliides. Lehele otsa vaadates on aga Achilleuse kannaks just sisu! Jutt on ebaatraktiivne ja kuiv, liiga detailirohke või siis vastupidi - midagi mõistlikku nagu polegi,” rääkis Best Marketingile Eesti suurima digiturundusagentuuri ADM juht Riho Pihelpuu. Loe, mis on meie digitaalturunduse valdkonna suurimad vead.
E-turunduse professionaal Riho Pihelpuu
ADM Interactive'i tegevjuht Riho Pihelpuu tunneb e-turundust nii strateegilise loomingu kui tehnilise teostuse poole pealt. Ta on lõpetanud magistrikraadiga Tallinna Tehnikaülikooli äriinfotehnoloogia eriala ning hetkel lõpetab õpinguid EBS-i eMBA ärijuhtimise magistrantuuris. Riho on olnud nii kodumaise Kuldmuna kui ka rahvusvahelise Golden Hammer'i digižüriis.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.