• 10.04.12, 10:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Riho Pihelpuu: sageli takistab äri hea sisu puudumine veebis

„Tihti tullakse meie jutule sooviga teha uus koduleht, luua sellele uus kujundus või administreerimisliides. Lehele otsa vaadates on aga Achilleuse kannaks just sisu! Jutt on ebaatraktiivne ja kuiv, liiga detailirohke või siis vastupidi - midagi mõistlikku nagu polegi,” rääkis Best Marketingile Eesti suurima digiturundusagentuuri ADM juht Riho Pihelpuu. Loe, mis on meie digitaalturunduse valdkonna suurimad vead.  
E-turunduse professionaal Riho Pihelpuu 

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele