Autor: Silja Oja • 28. veebruar 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Selgusid Aasta Turundustegu 2011 finalistid

Turundustegu 2011 Grand Prix tiitli pärast hakkab 16. märtsil Passwordi laval võistlema 6 tööd. Finaali pääsesid:- EASi ja Marketingi Instituudi Ekspordirevolutsioon- Maalehe kampaania "Lauluga maale"- Prisma Hinnagarantii- SEB Mobiilipanga turuletoomine (digitaalkategooria võitja)- Saku Somersby siidri lansseerimine - Telia Sonera ühisbrändingu lansseerimine

Aasta Turundustegu 2011 žürii koosolek 28. veebruaril 2012 Äripäeva majas

Konkursi Aasta Turundustegu 2011 finaali jõudsid (tähestikulises järjekorras):

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700