• 28.02.12, 16:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Selgusid Aasta Turundustegu 2011 finalistid

Turundustegu 2011 Grand Prix tiitli pärast hakkab 16. märtsil Passwordi laval võistlema 6 tööd. Finaali pääsesid:- EASi ja Marketingi Instituudi Ekspordirevolutsioon- Maalehe kampaania "Lauluga maale"- Prisma Hinnagarantii- SEB Mobiilipanga turuletoomine (digitaalkategooria võitja)- Saku Somersby siidri lansseerimine - Telia Sonera ühisbrändingu lansseerimine
Aasta Turundustegu 2011 žürii koosolek 28. veebruaril 2012 Äripäeva majas

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele