Autor: Silja Oja • 28. veebruar 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Selgusid Aasta Turundustegu 2011 finalistid

Turundustegu 2011 Grand Prix tiitli pärast hakkab 16. märtsil Passwordi laval võistlema 6 tööd. Finaali pääsesid:- EASi ja Marketingi Instituudi Ekspordirevolutsioon- Maalehe kampaania "Lauluga maale"- Prisma Hinnagarantii- SEB Mobiilipanga turuletoomine (digitaalkategooria võitja)- Saku Somersby siidri lansseerimine - Telia Sonera ühisbrändingu lansseerimine

Aasta Turundustegu 2011 žürii koosolek 28. veebruaril 2012 Äripäeva majas

Konkursi Aasta Turundustegu 2011 finaali jõudsid (tähestikulises järjekorras):

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700