• 21.10.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Peterburis algas Eestit kui reisisihti tutvustav turismikampaania

Peterburis ja selle lähiümbruses algas Eestit kui atraktiivset ja mitmekülgset reisisihti tutvustav turismikampaania.
Eesti on Venemaa turistide seas aasta-aastalt järjest populaarsem reisisiht. Juba mitmendat aastat järjest on Vene turistid löönud uusi rekordeid nii külastuste kui ka ööbimiste kasvu osas. Majutuste arv Eestis kasvas esimese poole aastaga 50% ja ööbimiste arv 54% võrreldes sama ajaga aasta tagasi. Suurima tõusu on teinud Tallinna ja Ida-Virumaa külastus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele