• 28.06.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

MediaCom: Ajakirjade turul teevad ilma nišiajakirjad

Eesti ajakirjade turul on viimase poole aasta jooksul hakanud ilmuma koguni 6 uut ajakirja. Samal ajal ei ole kuulda olnud, et mõni ajakiri oleks tegevuse lõpetanud. Võiks öelda, et meil on olemas veel üks märk majanduse elavnemisest! Järgnev kokkuvõte annab lühikese ülevaate meediakulutustes kõige väiksemat osakaalu (5%) omava meediatüübi hetkeseisust ja mõningal määral vastab ka küsimusele, kuidas suhtuda juttudesse trükimeedia marginaliseerumisest.
Kiirpilk lähiminevikku – ajakirjade turg on kahanev

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele