• 28.06.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

MediaCom: Ajakirjade turul teevad ilma nišiajakirjad

Eesti ajakirjade turul on viimase poole aasta jooksul hakanud ilmuma koguni 6 uut ajakirja. Samal ajal ei ole kuulda olnud, et mõni ajakiri oleks tegevuse lõpetanud. Võiks öelda, et meil on olemas veel üks märk majanduse elavnemisest! Järgnev kokkuvõte annab lühikese ülevaate meediakulutustes kõige väiksemat osakaalu (5%) omava meediatüübi hetkeseisust ja mõningal määral vastab ka küsimusele, kuidas suhtuda juttudesse trükimeedia marginaliseerumisest.
Kiirpilk lähiminevikku – ajakirjade turg on kahanev

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele