• 28.06.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

MediaCom: Ajakirjade turul teevad ilma nišiajakirjad

Eesti ajakirjade turul on viimase poole aasta jooksul hakanud ilmuma koguni 6 uut ajakirja. Samal ajal ei ole kuulda olnud, et mõni ajakiri oleks tegevuse lõpetanud. Võiks öelda, et meil on olemas veel üks märk majanduse elavnemisest! Järgnev kokkuvõte annab lühikese ülevaate meediakulutustes kõige väiksemat osakaalu (5%) omava meediatüübi hetkeseisust ja mõningal määral vastab ka küsimusele, kuidas suhtuda juttudesse trükimeedia marginaliseerumisest.
Kiirpilk lähiminevikku – ajakirjade turg on kahanev

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele