Teisipäeval, 22. juunil jagati Cannes Lionsil lõvisid raadio, outdoor ja meedia kategooriates. Raadio Grand Prix läks BBDO Johannesburgile Mercedese reklaamide "Accident avoidance features" eest, mis on seera sürreaalseid melodraamasid suhetest, mida oleks võinud Mercedese õnnetusi ennetavat tehnoloogiat kasutades vältida. Žürii esimehe Eugene Chong'i sõnutsi said tänavu kõrgeid hindeid raadioreklaamid, kus oli särav idee ja story, mitte lihtsalt naljakad helid ja hääled. Kuula raadiokategooria võidutöid siit: www.canneslions.com/work/radio/entry.cfm?entryid=6965&award=1.
Meedia kategooria peaauhinna võitis Korea Cheil'i poolt Tescole tehtud virtuaalne toidupood, kus inimesed said metroojaamas rongi oodates seinal olevatelt ekraanidelt toidukaupu valida ja nutitelefoniga QR-koode pildistades omale samaks õhtuks vajalikud toiduained koju tellida: