• 22.06.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Selgusid Cannes Lions 2011 raadio, meedia ja outdoor kategooriate võitjad

Teisipäeval, 22. juunil jagati Cannes Lionsil lõvisid raadio, outdoor ja meedia kategooriates. Raadio Grand Prix läks BBDO Johannesburgile Mercedese reklaamide "Accident avoidance features" eest, mis on seera sürreaalseid melodraamasid suhetest, mida oleks võinud Mercedese õnnetusi ennetavat tehnoloogiat kasutades vältida. Žürii esimehe Eugene Chong'i sõnutsi said tänavu kõrgeid hindeid raadioreklaamid, kus oli särav idee ja story, mitte lihtsalt naljakad helid ja hääled. Kuula raadiokategooria võidutöid siit: www.canneslions.com/work/radio/entry.cfm?entryid=6965&award=1.
Meedia kategooria peaauhinna võitis Korea Cheil'i poolt Tescole tehtud virtuaalne toidupood, kus inimesed said metroojaamas rongi oodates seinal olevatelt ekraanidelt toidukaupu valida ja nutitelefoniga QR-koode pildistades omale samaks õhtuks vajalikud toiduained koju tellida:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele