Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kristina Seimann müüs oma osaluse JLS-s ja asub juhtima Viasati turundust
Alates augustist liitub Kristina Seimann Viasati meeskonnaga ja hakkab juhtima MTG gruppi kuuluva ettevõtte turundus- ja PR-üksust.
Kommunikatsioonibüroo Jugaste, Liiva ja Seimann (JLS) jätkab alates juulist Jugaste, Liiva ja Partnerid (JLP) nime all seoses kolmandiku osakapitali müügiga Seimanni poolt Jugastele ja Liivale.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.