Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Romeo Smirnov, Eesti Post: ''Korrastatud andmebaasid suurendavad müügitulu 50%''
2011. aasta on olnud murranguline Eesti ettevõtjate jaoks. Mida aeg edasi, seda rohkem saadakse aru, mis on tõelise müügiedu saladus. Korrastatud andmebaasid võimaldavad müügitulu suurendada poole võrra. Koostöös Eesti Postiga on nüüd võimalik oma klientide andmebaase põhjalikult korrastada. Andmebaaside kvaliteedi tagamine on vajalik, sest aitab efektiivsemalt tegutseda ja majandustulemusi parandada. Andmebaaside korrastamist puudutavatele küsimustele vastas Eesti Posti infologistika divisjoni müügijuht Romeo Smirnov.
, rääkimata sellest, et puudub võimalus teha piirkonnapõhist ostukäitumise analüüsi. Uuringud näitavad, et ebakorrektsed kliendiandmed kahjustavad ka ettevõtte mainet.
Palju on räägitud, et Eesti ettevõtete kliendibaasid on vigased ja seega suures osas kasutud. Kas pilt on tõesti nii tumedates toonides?