Aga nüüd asjast ka. Nagu siin kombeks saanud, järgnevad mõtted mõnest liigutama pannud reklaamist. Teame ju küll, milline see hea reklaam on, ja seltskonnas suudame äärmiselt hästi taolist isendit ka välimäärata. Aga kuidas on reaalsusega? Et järjekordsele „lolli reklaamiinimese hala“ jutule puid alla visata, toon näiteks toredad raadioreklaamid. Kuulake neid, kui sõidate koju, tööle või püüate laupäeva hommikul õrnalt pead käte vahel hoida. Hal(l)eluuja!
Seekordne reklaam, mida tahaks arvustada, tuleb Wieden+Kennedy Amsterdami kontori varasalvest. Mõni aeg tagasi alguse saanud Heinekeni sarireklaamide esimene linnuke korjas CLIOs kõvasti tähelepanu, võitis auhinna ning ühel ajahetkel oli seda vaadatud 5 miljonit korda kokku 130 riigis. Kanaliteks mõistagi YouTube ja Facebook. Järgmine linnuke ei lasknud ennast kaua oodata. Laenates ühe elava klassiku täppisväljendit „võidukondor“, lasti see samade kanalite kaudu lendu eelmisel kuul. Töö kannab pealkirja „The Date“ ning tellijaks on Heineken.