• 13.06.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ridade vahelt

Palju õnne, aasta agentuur. Palju õnne, aasta klient. Palju õnne, Munadega ja munadeta reklaamide tellijad või tegijad. Nii vist peaks kokku võtma kohaliku tähtsusega reklaamiralliaasta finaali. Peab ütlema, et rallis osalejate number oli võimas. Meeldivam oli aga hoopis tänavune munatseremoonia. Jüri Aarma oli (tegelikult peaks ütlema, et on endiselt) geniaalselt lihtne avastus ja sobis munajuhi rolli ideaalselt. Kes iganes selle peale tuli, aitäh teile!
Aga nüüd asjast ka. Nagu siin kombeks saanud, järgnevad mõtted mõnest liigutama pannud reklaamist. Teame ju küll, milline see hea reklaam on, ja seltskonnas suudame äärmiselt hästi taolist isendit ka välimäärata. Aga kuidas on reaalsusega? Et järjekordsele „lolli reklaamiinimese hala“ jutule puid alla visata, toon näiteks toredad raadioreklaamid. Kuulake neid, kui sõidate koju, tööle või püüate laupäeva hommikul õrnalt pead käte vahel hoida. Hal(l)eluuja!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele