Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ridade vahelt
Palju õnne, aasta agentuur. Palju õnne, aasta klient. Palju õnne, Munadega ja munadeta reklaamide tellijad või tegijad. Nii vist peaks kokku võtma kohaliku tähtsusega reklaamiralliaasta finaali. Peab ütlema, et rallis osalejate number oli võimas. Meeldivam oli aga hoopis tänavune munatseremoonia. Jüri Aarma oli (tegelikult peaks ütlema, et on endiselt) geniaalselt lihtne avastus ja sobis munajuhi rolli ideaalselt. Kes iganes selle peale tuli, aitäh teile!
Aga nüüd asjast ka. Nagu siin kombeks saanud, järgnevad mõtted mõnest liigutama pannud reklaamist. Teame ju küll, milline see hea reklaam on, ja seltskonnas suudame äärmiselt hästi taolist isendit ka välimäärata. Aga kuidas on reaalsusega? Et järjekordsele „lolli reklaamiinimese hala“ jutule puid alla visata, toon näiteks toredad raadioreklaamid. Kuulake neid, kui sõidate koju, tööle või püüate laupäeva hommikul õrnalt pead käte vahel hoida. Hal(l)eluuja!
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]