Sel aastal jõuliselt turuosa kasvatanud Delfi võtab 1. juunil üle ka Eesti Päevalehe online-keskkonna reklaamimüügi. Selle sammuga muutub Delfi suurima kasutajaskonnaga veebiportaalide võrgustikuks Eestis, sest lisaks Eesti Päevalehele ja Delfi enda keskkondadele haldab ettevõte reklaamimüüki Eesti Ekspressi ja Maalehe online-väljaannetes.
"Eesti Päevalehe reklaamimüügi liitmine Delfiga on samm, mis lubab Delfil luua ka tugevaid reklaamvõrgustike tooteid ehk võimaldab Delfi kliendil mugavalt sihtida reklaami keskkondadesse, kus soovitud sihtrühma esindajate hulk on Delfi keskmisest kõrgem (nt meestele, naistele või noortele suunatud lehed)," ütles Delfi müügidirektor Rivo Põldoja.
Seotud lood
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.