Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Delfi võttis üle Eesti Päevalehe online-keskkonna reklaamimüügi
Sel aastal jõuliselt turuosa kasvatanud Delfi võtab 1. juunil üle ka Eesti Päevalehe online-keskkonna reklaamimüügi. Selle sammuga muutub Delfi suurima kasutajaskonnaga veebiportaalide võrgustikuks Eestis, sest lisaks Eesti Päevalehele ja Delfi enda keskkondadele haldab ettevõte reklaamimüüki Eesti Ekspressi ja Maalehe online-väljaannetes.
"Eesti Päevalehe reklaamimüügi liitmine Delfiga on samm, mis lubab Delfil luua ka tugevaid reklaamvõrgustike tooteid ehk võimaldab Delfi kliendil mugavalt sihtida reklaami keskkondadesse, kus soovitud sihtrühma esindajate hulk on Delfi keskmisest kõrgem (nt meestele, naistele või noortele suunatud lehed)," ütles Delfi müügidirektor Rivo Põldoja.
Delfi on Eesti suurim internetiportaalide operaator, mille veebisaite külastab Eestis TNS Metrixi andmetel nädalas üle 800 000 unikaalse kasutaja. Lisaks on Delfi esindatud Lätis, Leedus ja Ukrainas. Delfi kuulub kodumaisesse meediakontserni Ekspress Grupp.