Sel aastal jõuliselt turuosa kasvatanud Delfi võtab 1. juunil üle ka Eesti Päevalehe online-keskkonna reklaamimüügi. Selle sammuga muutub Delfi suurima kasutajaskonnaga veebiportaalide võrgustikuks Eestis, sest lisaks Eesti Päevalehele ja Delfi enda keskkondadele haldab ettevõte reklaamimüüki Eesti Ekspressi ja Maalehe online-väljaannetes.
"Eesti Päevalehe reklaamimüügi liitmine Delfiga on samm, mis lubab Delfil luua ka tugevaid reklaamvõrgustike tooteid ehk võimaldab Delfi kliendil mugavalt sihtida reklaami keskkondadesse, kus soovitud sihtrühma esindajate hulk on Delfi keskmisest kõrgem (nt meestele, naistele või noortele suunatud lehed)," ütles Delfi müügidirektor Rivo Põldoja.
Seotud lood
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.