• 17.05.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sünnitus ja lambipirnid ehk lilled tundmatu reklaami hauale

Sõidame autoga, abikaasa ja mina. Räägime juttu, raadio mängib taustaks. Jutu sisse suudab hetkeks tekkida paus ja pausi sisse omakorda leiab ruumi trügida üks hämmastavalt jube raadioreklaam. Ma ei mäleta, kuidas see täpselt oli, aga kuidagi nii, et mingi kutt tahab emalt teada, kuidas ta sündis ja ema hakkab muudkui meenutama. Kui ma õigesti mäletan, sekkus veel ka isa. Igatahes hakkas keegi hüperenergiliselt rääkima sellest, kuidas lapse jaoks valgus juba paistis ja seda imelist valgust tegid halogeenid või kuidas ta nägi paremini sündida vms. Täpsele ümberjutustusele ei pretendeeri.
Sekundi murdosaks tekkis mulle silme ette haiglapalat, üleni higine ja näost punane naine röökimas metsikute valude käes. Veri, lima, väljaheited, veel kriiskamist ja selle keskel silmnähtavalt laksu all tulevane isa, kes ei saa vist üldse aru, kuhu ta sattunud on. Vahib lakke ja sonib midagi halogeenidest ja LED-valgustitest, naerab omaette ja laskub siis sügavasse diskussiooni lahtiste ketsipaeltega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele