• 08.04.11, 01:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kes millisel toolil istub

Aegis Media Baltikumi Grupi tegevjuht Margus Sameli. Foto: Äripäev.
Vahel on tore “tõmmata juhe välja” ja vaadata asju kaugemalt, teise nurga alt. Viibisin mõnda aega USAs, eemärgiga leida puhkamise ja veininautimise kõrval inspiratsiooni ning kohtuda erinevate inimestega. Näiteks külastasin Bostonis MIT meedialaboreid. Väga inpireeriv oli kuulata Andrew Lippmani loengut teemal ’’Viral Societies’’. Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida - äraolek on vaid põhjuseks, miks ma nii hilja oma mõtteid väljendan. Nimelt meeldis mulle väga lugeda Best Marketingi intervjuud hea kolleegi ja konkurendi Aare Ristaliga, kuid kripeldama jäid kaks teemat. Esmalt segadus meediaagentuuride nimede ja gruppidesse kuulumisega, teisalt meediaagentuuri rolli muutus ehk artiklis väljendatud mõte, et see roll eriti muutunud ei olegi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele