• 07.04.11, 01:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kalev otsib Õhtulehe rahvahääletuse abil kommikarbile uut kaanestaari

Kalev otsib "Maiuspala" kommikarbile uut reklaamnägu ja teeb seda konkursi korras. Uus kaanetüdruk valitakse rahva- ja žüriihääletuse tulemusena. "See on ilus võimalus teha oma tütrele unustamatu kingitus ja jäädvustada ta Eesti ühe populaarsema maiuse tunnusnäona ajalukku," seisab kampaanialehel, kus saab 3-7-aastaseid tüdrukuid 5-palli süsteemis hinnata. Tegemist on modelli-, mitte fotokonkursiga.
Kampaanialeht: www.ohtuleht.ee/fotokonkurss/maiuspala

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele