Äripäeva Infopanga Agent ja Best Marketingi koostöös ilmub tänavu aprillis turunduse võtmeisikute leksikon "Turundus 2011", mis on turundusvaldkonnaga seotud isikute alfabeetiline CV-de kogumik.
Leksikon on austusavaldus Eesti turunduselu enim mõjutavatele isikutele, väärtustamaks nende tööd. Kutsume selles leksikonis osalema inimesi, kelle igapäevatööks on ettevõtete turunduse ja müügi juhtimine, kommunikatsioon ja reklaam. Leksikoni on oodatud oma andmetega osalema ka kõik kommunikatsiooni-, meedia-, PR-, internetiturundus- ja loovagentuuride inimesed. Meie eesmärk on, et kõigi turundusvaldkonna võtmeisikute andmed oleksid selles leksikonis esindatud.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.