• 01.03.11, 00:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kevadel ilmub turundajate CV-dest koosnev leksikon ''Turundus 2011'', ära unusta saata oma andmeid ja fotot!

Äripäeva Infopanga Agent ja Best Marketingi koostöös ilmub tänavu aprillis turunduse võtmeisikute leksikon "Turundus 2011", mis on turundusvaldkonnaga seotud isikute alfabeetiline CV-de kogumik.
Leksikon on austusavaldus Eesti turunduselu enim mõjutavatele isikutele, väärtustamaks nende tööd. Kutsume selles leksikonis osalema inimesi, kelle igapäevatööks on ettevõtete turunduse ja müügi juhtimine, kommunikatsioon ja reklaam. Leksikoni on oodatud oma andmetega osalema ka kõik kommunikatsiooni-, meedia-, PR-, internetiturundus- ja loovagentuuride inimesed. Meie eesmärk on, et kõigi turundusvaldkonna võtmeisikute andmed oleksid selles leksikonis esindatud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele