20. detsember 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Meeldejäävaid turundustegusid aastast 2010, osa 1

Seoses Aasta Turundustegu 2010 konkursiga kogub Best Marketing arvamusi - millised olid 2010. aasta kõige meeldejäävamad turundusalased sündmused või kampaaniad? Finalistid ja Grand Prix laureaadi valib eeskätt tulemuste põhjal välja Aasta Turundustegu 2010 žürii. Arvamusi kogume selleks, et ideid saada, häid turundustegusid üles leida ja tegijaid konkursil osalema julgustada. Arvamused on oodatud e-posti aadressile [email protected] 2010 meenutamisega teeb otsa lahti EMT turunduskommunikatsiooni osakonna juhataja Anne Muldme:  2010 on olnud justkui toibumise aasta 2009. aasta üldisest ettevaatlikkusest. Tormilisi uusi tulemisi oli vähe, kuid fookusesse tõusis jälle töö brändidega. Päris väsitavaks muutus eelmise aasta lõpp / selle algus pidevate üleskutsetega, kuidas nüüd on aeg kõike vahetada. Nii mõneski vestlusringis oli tunda täielikku ignorantsust selliste pakkumistes osas. Inimesed muutusid pigem jonnakalt lojaalseks oma olemasolevatele valikutele.

2010. aasta jääb kindlasti meelde mõne suurema PR-skandaaliga - saime jälgida kriisijuhtimise edukamaid ja vähemsäravaid näiteid. Reisisektori suured pankrotiskandaalid või kogu Euroopat raputanud loodusjõudude mõju panid kõrgemalt hindama teenuse kvaliteeti ja turvalisust ning oodatud taset näitas kindlasti Estravel. Eestimaise eelistamine sai tulist kinnitust Rimi lihajuhtumi näol. Sealt õppisid enda jaoks midagi ilmselt paljud tugevalt eestimeelsed ettevõtted.

Rohkem on silma jäänud 2010. aastal ka meediakanalite turundus. Märkimisväärne omatoodangu hulk kodumaistes TV-kanalites sundis mõne reklaamklipiga suisa järtsus olema, kuna head filmitiimid olid TV-sarjadega hõivatud. Aktiivse turundamisega tegelevad pea kõik suuremad kirjutava meedia ettevõtted.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700