• 22.11.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

RMK otsib ideelahendust kaasaegse näitusepinna kujundamiseks

RMK kuulutas välja konkursi kaasaegse näitusepinna kujundamiseks Viimsi looduskeskuse kõrvalhoonesse. Konkursi auhinnafond on 140 000 krooni ning osaleda võivad nii ettevõtted kui eraisikud.
Konkursi eesmärgiks on leida terviklahendus RMK olemasoleva rändnäituse “Jälg metsas” kontseptsiooni esitlemiseks Viimsi looduskeskuse kõrvalhoones. Pakutav kujundusidee peaks pakkuma külastajatele võimalust aktiivseks osalemiseks ning mänguliseks tegevuseks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele