• 22.11.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

RMK otsib ideelahendust kaasaegse näitusepinna kujundamiseks

RMK kuulutas välja konkursi kaasaegse näitusepinna kujundamiseks Viimsi looduskeskuse kõrvalhoonesse. Konkursi auhinnafond on 140 000 krooni ning osaleda võivad nii ettevõtted kui eraisikud.
Konkursi eesmärgiks on leida terviklahendus RMK olemasoleva rändnäituse “Jälg metsas” kontseptsiooni esitlemiseks Viimsi looduskeskuse kõrvalhoones. Pakutav kujundusidee peaks pakkuma külastajatele võimalust aktiivseks osalemiseks ning mänguliseks tegevuseks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele