• 03.11.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Trendmark OÜ tegevjuht Janeck Uibo: ''Meediaagentuuri roll on muutumas vahendajast analüütikuks

on oma taustalt nii sportlane, humanitaar kui ka ärijuht, nimelt on ta lõpetanud spordiinternaatkooli (TSIK) kergejõustiku eriala, Pedagoogilise Ülikooli eesti keele ja kirjanduse eriala ning EBSi ärijuhtimise magistratuuri. Töötanud on ta varasemalt projektijuhina reklaamiagentuuris Aleks Reklaam, kus tegeles 2,5 aastat Baltikumi projektijuhina selliste kaubamärkidega nagu Leaf, Osram ja Mazda. 1997. aastal oli ta üks meediaagentuuri Ameba loojastest, millest sai 3 aastat hiljem restruktureerimise käigus Trendmark. Kui esimesed kolm aastat olid meediaagentuuri tehes Janecki sõnutsi õpipoisi aeg, siis alates 2001. aastast on firmat teadlikult arendatud. Täna kuulub Trendmark MediaComi ketti ning tegeleb meediareklaami planeerimise ja ostmisega paljudele Eesti suurettevõtetele, nagu näiteks Elionile, Swedbankile ja Eesti Energiale.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele