• 27.10.10, 09:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Best Marketing Club #12: Maxima

Maxima uute retrohõnguliste klippide reklaamnägu Jana Pulk klubihommikul osalejatele mascarpone tordilõike jagamas.
Maxima brändi- ja kommunikatsiooniosakonna juht Ty Lehtmäe rääkis 27. oktoobril toimunud Best Marketing Club kohtumisel, et Maxima hoiab väga oma vene klienti, aga tegutseb praegu aktiivselt pigem eestlaste suunal. Maxima eesmärgiks on oma turuosa eestlaste hulgas kasvatada. Loe kokkuvõtet klubihommikul räägitust Best Marketingi blogist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 17:48
POS tooted ja stendid muudavad ettevõtte nähtavaks
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele