19. oktoober 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

No comment vaateaknad

Paar kuud tagasi, kui tegin ühes kaubamajas väljapanekut, tuli mu juurde noor müüja, kes küsis minult, kas ma nõnda käingi kauplusi koristamas. KORISTAMAS??? Just selline suhtumine iseloomustab tihti kauplustes töötava personali suhtumist kaupade väljapanekusse ja vaateakendesse. Kui sel korral oli tegemist kauplusesisese väljapanekuga, siis paljude Tallinna kaupuste vaateaknaid vaadates on selge, et vaateaknaid peetakse kohaks, kuhu on hea asju suvaliselt poetada. See on nagu lisapind, millega võib kergekäeliselt ümber käia.

Kui ma oma eelmise loo sissejuhatuses ütlesin, et sügiseste vihmavarju-vahtralehtede vaateakende puhul ma mingisugust kajastamisvajadust ei näe, siis jäin ilmselt lihtsalt tagasihoidlikuks või suisa luiskasin. Tegelikult on mu näpud salaja koguaeg just alljärgneva järele kerget sügelust tundnud. Järgnevad pildid on nagu EuroNewsi „no comment“ stiilis uudised, mille puhul üks pilt ütleb rohkem, kui tuhat sõna. Here we go!

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700