19. september 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti Internetiauhind 2010 kulla võitis telesarja ''Kelgukoerad'' koduleht

Fotol: Eesti Internetikonkurss 2010 žürii esimees Tajo Oja disaini- ja tarkvarastuudiost Fraktal

17. septembri õhtul toimus Tallinnas Baltika Kvartali Moelaval Eesti Internetikonkurss 2010 auhinnagala. Kokku esitati tänavu konkursile 71 tööd, millest 16 jõudis finaali. Eesti Internetiauhind 2010 ainuke kuld läks Deep Systems'ile telesarja ''Kelgukoerad'' kodulehe eest. Lisaks kullale anti välja ka 3 pronksi ja 3 hõbedat.

"Vaatasime selle aasta töödele otsa veidi teistsuguse pilguga - kui efektiivselt nad oma eesmärki täitsid ja kui palju tellijale kasu tõid. Ootasime lisaks kaunitele kujundustele ja läbimõeldud sisule ka ausaid numbreid, graafikuid ja kõveraid. Tulemusi mõõtmata on veebilahendus nagu kunstiteos - see võib ettevõtte turundusjuhile meeldida, maksta mitusada tuhat krooni ja kasutada tehnoloogia viimast sõna, kuid poodi meelitab vaid 2 klienti. Konkursile esitatud tööde hulgas oli palju mõtlemapanevaid edulugusid, kuid ka keskpäraseid sooritusi, mille kohta arvatavasti mitte keegi enne meid ei olnud küsinud "Mehed, kas see leht tulemusi ka toob?".

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700