29. august 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Suuremad ajalehtedes reklaamijad olid 34. ärinädalal Rahvusooper Estonia, Volvo, EMT, Tele2, Masku, Asko, Sotka, Rademar ja Sockmann

Meediaanalüütik Toomas Leito ülevaade Eesti ajalehereklaami turul toimuvast

34. ärinädal (23.-27. august 2010)

Võrreldes 2009. aasta 34. ärinädalaga oli viie juhtiva lehe reklaamimaht sama. Tõusjad olid Äripäev +33% ja Eesti Päevaleht +5%, langejad Postimees -11% ja Õhtuleht -15%, Eesti Ekspressi reklaamimaht jäi samale tasemele, mis mullu. Turuliidriks tõusis Eesti Päevaleht. Maalehes oli 9,5 külge reklaami (mullusega võrreldes -24%).

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700