Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Suuremad ajalehtedes reklaamijad olid 34. ärinädalal Rahvusooper Estonia, Volvo, EMT, Tele2, Masku, Asko, Sotka, Rademar ja Sockmann
Meediaanalüütik Toomas Leito ülevaade Eesti ajalehereklaami turul toimuvast
34. ärinädal (23.-27. august 2010)
Võrreldes 2009. aasta 34. ärinädalaga oli viie juhtiva lehe reklaamimaht sama. Tõusjad olid Äripäev +33% ja Eesti Päevaleht +5%, langejad Postimees -11% ja Õhtuleht -15%, Eesti Ekspressi reklaamimaht jäi samale tasemele, mis mullu. Turuliidriks tõusis Eesti Päevaleht. Maalehes oli 9,5 külge reklaami (mullusega võrreldes -24%).
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.