• 26.08.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mervi Lill, Ivo Nikkolo turundusjuht: ''Ei ole halba kaupa, on vilets väljapanek või vale hind''

täitub tänavu septembris kaks aastat Baltikale kuuluva Ivo Nikkolo kaubamärgi turundusjuhina. Tema tööülesandeks on brändi turundusstrateegia väljatöötamine ja elluviimine Balti riikides, Ukrainas ja Venemaal. Varasemalt on Mervi töötanud Baltika kontsernis kommunikatsioonijuhina ja PR-agentuuris Euro RSCG PR projektijuhina. Ta on lõpetanud Tartu Ülikooli avalike suhete eriala. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele