Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Toomas Leito: arvestataval määral teevad ajalehtedes reklaami ikka ühed ja samad firmad
Meediaanalüütik Toomas Leito ülevaade Eesti ajalehereklaami turul toimuvast
33. ärinädal (16.-21. august 2010)
Võrreldes 2009. aasta 33. ärinädalaga vähenes viie juhtiva lehe reklaamimaht 19 külge ehk 14%. Vaatamata sellele, et pühade tõttu oli üks ilmumise päev vähem kui mullu, oli ikkagi nigel reklaaminädal. Eelmisel aastal langes püha 34. ärinädalasse, kuid reklaami oli 33. ja 34. ärinädalatel enam-vähem võrdselt. Uusi firmasid reklaamikampaaniatega ei tulnud, arvestataval määral tegid reklaami ikka ühed ja samad firmad.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.