17. veebruar 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

PHD võitis Unileveri meediaagentuuridele korraldatud konkursi

PHD võitis Unileveri meediaagentuuridele korraldatud konkursi kümnel Kesk- ja Ida-Euroopa maal, kaotati üksnes Venemaal ja Rumeenias. Leping sõlmiti, kaasa arvatud Eestiga, kolmeks järgnevaks aastaks. Detsembris toimunud Aasia konkursil võitis PHD Hiinas, mis on kõige suurem Unileveri meediainvesteeringuga piirkond.

Eestis oli Unilever juba ka eelneval kolmel aastal PHD klient, koostöö lihtsalt jätkub.

Varem tegi Unileverile meedia üldstrateegiat MindShare, kuid nüüdsest läbini PHD, juhituna Poolast.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700