• 18.02.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PHD võitis Unileveri meediaagentuuridele korraldatud konkursi

PHD võitis Unileveri meediaagentuuridele korraldatud konkursi kümnel Kesk- ja Ida-Euroopa maal, kaotati üksnes Venemaal ja Rumeenias. Leping sõlmiti, kaasa arvatud Eestiga, kolmeks järgnevaks aastaks. Detsembris toimunud Aasia konkursil võitis PHD Hiinas, mis on kõige suurem Unileveri meediainvesteeringuga piirkond.
Eestis oli Unilever juba ka eelneval kolmel aastal PHD klient, koostöö lihtsalt jätkub.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele