Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. PHD võitis Unileveri meediaagentuuridele korraldatud konkursi
PHD võitis Unileveri meediaagentuuridele korraldatud konkursi kümnel Kesk- ja Ida-Euroopa maal, kaotati üksnes Venemaal ja Rumeenias. Leping sõlmiti, kaasa arvatud Eestiga, kolmeks järgnevaks aastaks. Detsembris toimunud Aasia konkursil võitis PHD Hiinas, mis on kõige suurem Unileveri meediainvesteeringuga piirkond.
Eestis oli Unilever juba ka eelneval kolmel aastal PHD klient, koostöö lihtsalt jätkub.
Varem tegi Unileverile meedia üldstrateegiat MindShare, kuid nüüdsest läbini PHD, juhituna Poolast.